Esposizione

Caru amicu,

Shaoxing Rainbowe Machinery Co., Ltd stabilitu in u 2011, hè situatu in a cità di Shaoxing, una cità storica di China.RAINBOWE hè integrazione di sviluppu, pruduzzione, marketing è serviziu, spicializata in a pruduzzione di varii tipi di calzini di cuttuni.Inoltre, furnimu ancu equipaggiu ausiliari cum'è Sock Toe Linking Machine.Sock Boarding Machine, Dotting Machine, Tagging Machine è ogni tipu di materie prime per fà calzini.

I prudutti di a nostra cumpagnia anu guadagnatu una bona reputazione sia in Cina sia à l'esteru per via di proprietà meccaniche superiori è sistema di serviziu perfettu.Finu à avà, i machini RB sò stati esportati in Russia, Ucraina, Uzbekistan, Messico, Perù, Argentina, Ecuador, Stati Uniti, India, Algeria, Egittu, etc. Dapoi u so principiu, a cumpagnia hà sempre aderitu à u principiu chì " Guidatu da i clienti, Supportatu da a tecnulugia, Basatu nantu à u travagliu duru ", RB hà guadagnatu a fiducia da i nostri clienti, è l'affari cuntinueghja à cresce annu per annu.In basa di disegnu tecnulugia avanzata, continueremu à aghjurnà e nostre innovazioni tecnologiche, cuntrullà strettamente a qualità di ogni macchina, è fà chì i clienti si sentenu còmode è soddisfatti!

Quì sottu sò ritratti nantu à a situazione quandu avemu participatu à l'esibizione è urganizà i clienti à visità a nostra cumpagnia. A nostra mostra hè stata in parechji paesi cum'è Perù, Tunisi, Sudafrica, etc. In a nostra mostra pudete cunnosce a qualità di u calzino macchina di maglieria è vi insignà più ditaglii nantu à cumu uperà a nostra macchina di maglia di calzini. Truverete assai clienti in mostra sò assai curiosi nantu à a nostra macchina di maglieria di calzini per via di l'alta qualità di a nostra macchina di maglia di calzini è avemu ancu amichevule è ospitale.By u modu, s'è vo vene à Shaoxing, Zhejiang, Cina, pudemu ancu piglià à visità a nostra fabbrica è intruduce a nostra cità chì hè una di e prime 24 cità famose storiche è culturali in Cina cù u nostru grande entusiasmu.

mostra (1)
mostra (2)
mostra (3)
mostra (5)
mostra (4)
mostra (7)
mostra (10)
mostra (11)
mostra (12)
mostra (13)

Tempu di Postu: 27-Jan-2022